فرم ارزشیابی از کتاب فیزیک پایه دوم
باسمه تعالی
فرم ارزشیابی از کتاب فیزیک پایه دوم
گروه فیزیک اداره کل شهر تهران - سال تحصیلی 93 - 1392
ردیف |
موضوع |
امتیاز |
||
عالی (زیاد) |
خوب (متوسط) |
ضعیف (ناچیز) |
||
1 |
میزان تطابق محتوای کتاب با ساعت تخصیص یافته در هفته چقدر است ؟ |
18/ |
26/ |
56/ |
2 |
مطالب عنوان شده در کتاب تا چه اندازه مناسب است ؟ |
6/ |
87/ |
7/ |
3 |
شیوه ی نگارش ، صفحه آرایی ، نوع رنگ و ظاهر کتاب چقدر مناسب است ؟ |
56/ |
44/ |
- |
4 |
میزان مطالب ضروری و مفید عنوان شده در کتاب تا چه حد است ؟ |
12/ |
56/ |
32/ |
5 |
میزان مطالب غیر ضروری عنوان شده در کتاب تا چه حد است ؟ |
- |
32/ |
68/ |
6 |
شکل های کتاب تا چه اندازه واضح است ؟ |
62/ |
32/ |
6/ |
7 |
میزان مطالب نادرست ( املایی یا نگارشی ) چقدر است ؟ |
- |
32/ |
68/ |
8 |
میزان مطالب نادرست ( علمی ) چقدر است ؟ |
6/ |
6/ |
88/ |
9 |
تا چه اندازه مطالب کتاب ، ابهام علمی دارد ؟ |
- |
44/ |
56/ |
10 |
اگر درک مطلب خاصی برای دانش آموزان سخت و پیچیده است یا بیان آن ضرورتی ندارد ، لطفاً آن را با قید صفحه بنویسید . الف - صفحه 82 و رابطه w=-u مثال (4-17) ب- صفحه83 مثال (4-11) نامفهوم و مشکل است د -موضوع کار برایندوارتباط ان باقضیه کاروانرژی
|
|||
11 |
اگر در بیان مطلب خاصی ، اشتباه علمی یا تایپی وجود دارد ، لطفاً محل آن را مشخص کنید . صفحه 84 خلاف جهت بودن حرکت و نیروی وزن رابایددرعلامت -u توضیح دهد صفحه 82 درآزمایش به تصویر اشاره شده اما تصویری مشاهده نمیشود
|
|||
12
|
هر انتقاد یا پیشنهادی در مورد کتاب دارید ، مرقوم بفرمایید . فصل4 به مراتب بهتر شده و مفهومی تر مورد بررسی قرار گرفته است حجم کتاب باتوجه به زمان آن زیاد است تغییرات کتاب در تابستان به اطلاع دبیران رسانده شود مطالب ارایه شده نسبت به کتاب قبلی کامل تر است شکل ها و مثال های بیشتری نسبت به کتاب قبلی آورده شده است اما اگر مثال های بیشتری برای مفاهیم نیرو –کار و انرژی آورده شود تا تفاوت این مفاهیم روشن شود بهتر است تغییرات وحذفیات در کتاب های سال بعد رعایت شود |