گروه های اموزشی متوسطه ی منطقه ی 4

ارائه مطالب آموزشی در وبلاگ گروه های آموزشی

ارائه مطالب آموزشی در وبلاگ گروه های آموزشی

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه رد پای اعتیاد در سایر آسیب های اجتماعی نیز مشهود است، خاطرنشان کرد: در ۶۵ درصد همسرآزاریها، ۲۵ درصد کودک آزاریها و ۲۰ درصد جرائم مالی، رد پایی از اعتیاد به شکل های مختلف دیده می شود.

عفتی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد پرونده های اعتیاد تشکیل شده در حوزه درمانی بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان یزد را چهار هزار مورد ذکر کرد و گفت: این آمار به این معنا است که نزدیک به ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار نفر به طور مستقیم با مشکلات و عوارض و صدمات موادمخدر دست به گریبان هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات و آسیبهای اجتماعی در هر جامعه ای به شکلهای گوناگون و جدید وجود دارد و رو به پیشرفت است، اظهار داشت: ما باید با مصون سازی افراد از بروز این آسیبها و اعتیاد به مواد مخدر پیشگیری کنیم همان طور که افراد را در مقابل قوی ترین میکروب ها مصون سازی می کنیم، باید مصونیت در مقابل آسیبهای اجتماعی را ارتقا دهیم.

به گفته وی، با استفاده از سرمایه ی اجتماعی تمام گروه ها، مؤسسات، نهادها و سازمان ها می توان این مصونیت را در جامعه ایجاد و ارتقاء داد.

<
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی